niedziela, 16 września 2012

Kolejna Niespodzianka

Normalnie ostatnio dowartościowuję się w blogosferze jak mało kto :)
Dziękuję Heli z bloga Mish Mash Mission
za wyróżnienie. Wspomnę, że blog Heli był jednym z pierwszych na jaki trafiłam i zostałam bo wieje z niego ogromny optymizm i radość - oczywiście polecam wszystkim smakoszom i nie tylko :P

Cytuję Helę i wyjaśniam :

Zabawa pochodzi z tradycji zachodnich blogów, gdzie bloggerzy przesyłają sobie kolorowe znaczki w ramach uznania. Służy to głównie poprawieniu nastroju, pokazaniu, że dany blog wybitnie nam się podoba, na miłym geście w kierunku innych bloggerów, a także popularyzacji ciekawych blogów, moim zdaniem bardzo miła inicjatywa. Osoba nominowana przez kogoś, ma za zadanie, wybrać 5, 10, lub 15 blogów, które wg niej zasłużyły na nominację, zamieścić je w podobnym temu poście i poinformować nominowanych:)


Na blogach tych szczególnie miło spędzam czas i wynoszę prawdziwą życzliwość :)

WYRÓŻNIAM

Tysiąc jeden pasji
Beauty in English
Brain For Sale
bottle of happiness
*Femme(Not)Fatale*
Blog Moniszona
lakierowe wywiadówki
My Pink Plum!
Mała miłość, wielka pasja.
wszystko co mnie zachwyca
"Dopóki lakier nie wyschnie, kobieta jest zupełnie bezbronna"
Blog pisany lakierem do paznokci
różowa szminka

Odwiedzam wszystkie moje ulubione blogi i ciasteczko należy się im wszystkim :)

Dziękuję i pozdrawiam !!!

14 komentarzy:

  1. Dziękuję za wyróżnienie i cieszę się, że lubisz do mnie zaglądać oraz mile spędzasz czas ponieważ to działa także w drugą stronę.
    Wiem, że jestem u Ciebie mile widziana i kontakt staje się naprawdę sympatyczny. Nie tylko przyjazny ;) bo w którymś momencie nawiązuje się nić sympatii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo Reni nie da się nie lubić! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się:] i dziękuję bardzo za wyróżnienie:*

      Usuń
  3. Fajna rzecz, można dzięki temu poznać nowe blogi :) Mam nadzieję kiedyś też znaleźć się na takiej liście ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za ciacho, bardzo się cieszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki staruszko, czuję się dowartościowana w ten okropnie deszczowy dzień, w który się przeziębiłam, you make me smile :*

    OdpowiedzUsuń
  6. I nie obijaj się znowu, bo chcę nowe paznokietki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaraz coś wrzucam a propo tej szarości za oknem :)

      Usuń
  7. Ależ mi miło za wyróżnienie!:* Dziękuję:) Bardzo mi milo, że mnie odwiedzasz;)

    OdpowiedzUsuń